10/11



Godmorgon!
Jag vaknade av att 2 gubbar stog på taket och banka, slog & grejade.. Skräll när Mira inte hade vaknat & klockan var över 8. Jag kunde alltså fått sovmorgon, men icke.. Då är det något annat som ska väsnas. Nu är vi båda uppe iaf & Mira är iväg på äventyr i lägenheten, tror hon är vid våran säng & försöker ta sej upp i den : ) sötnosen! Hon älskar att vara i våran säng och bara slänga runt sej, mysa i täckena & klättra.

Idag ska jag & Mira ner till öppna förskolan ( idag är det öppet ) på sopplunch, vi satt och diskuterade det idag & vi hoppas att det är någon god soppa idag! Efter vi har knallat hem därifrån drar jag, Mira, mamma, Limpa + magen & praktikanten till Karlstad. Det är mässa som svensk cater håller i. Lina har ju några utan beställningarna därifrån..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0