1a advent



Har ni sett vad mycket snö det har kommit? Faan, det vräker ner & när jag gav Mira välling i morse vid 6-tiden var det lika dant. Undra om det har hållt på hela natten också? Snöö storm! För övrigt känner jag mej mycket bättre idag, huvidvärken är borta, halsontet är borta & nu återstår bara hes-heten.


Det är ju 1 advent idag!! Jag har ingen adventljusstake än, men ska allt fixa det. Jag måste ha tag i 4 tjocka ljus & då är allt klirrat. Jag ska försöka få med mej Henrik till stan när han kommer hem från jobbet. Han & en till var tvungen att jobba idag sörrni..
Igår eftermiddag åkte jag, Henrik & Mira till Cicci & Tony på glöggkväll : ) Jätte trevligt & mycket god plock-mat. Vi fick allt från rostade nötter till chokladkaka. Vi stannade inte så jätte länge då Mira blev lite trött & skule ha gröt. Men under tiden där var hos ställets lilla clown : ) min sötnos!





Godmorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0