24/11



Idag vaknade jag upp och var förkyld på ett konstigt sätt.. Näsan rinner konstant eller är domtät, huvudvärk & det känns precis som feber, ena ögat rinner eller är lite inflamerat & halsen är kraslig fast det gör inte ont. Allt detta fasten jag mår helt bra. Det känns som allt bara "hänger på mej" men jag mår bra i kroppen. Konstigt? Men jag har ju lyckats vara frisk hela sommare, hösten & början på denna vintern. Så det är nog på gång. Det får bli mycket tee-drickande idag med andra ord! Miras näsa rinner konstant den också : ( Men hon verkar må bra i övrigt..

Vi ska ner till Öppna förskolan idag, sopplunch står på schemat : ) Hoppas även idag på någon god soppa då jag inte ätit frukost. Jag måste skärpa mej på den biten eftersom Mira kommer ju ta efter allt vad jag & Henrik gör och ingen utav oss äter frukost på morgonen.

Vet ni vad? Idag är det endast 1 månad ( 1 MÅNAAAAD ) kvar till Julafton!! Fatta vad tiden går fort ?
ca 1 vecka kvar tills Mira är 10 månader & wiiips kommer det säga så sitter vi här & har 1års-kalas. Vart tar tiden vägen? På tiden att börja tänka på ett till barn eftersom vi båda vill ha fler & inte så många år emellan. Jag var ju nyss gravid & fasar för det. Tiden som gravid skulle kunna kvitta men födsels gör jag gärna om, magen var ivägen hela tiden & överallt. Jaja, vi får se hur det slutar : )



Stor mage, nej tack! (bild från dec 2009 )

Kommentarer
Postat av: Coco

2010-11-30 @ 00:35:51
Postat av: Cici

Förstår känslan.

Jag hade tidigare en liknande plan men den är efter snack med Kristina lagd på is...

tråkigt eller inte?!

Vet inte.

Tack för en trevlig blog.

2010-11-30 @ 00:37:06
Postat av: Anonym

Vem är Coco...jo Cici som är trött och snubblar på tangentbordet. :D

Måste gå och lägga mig nu!

2010-11-30 @ 00:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0