27/11



Urschh så dystert & mörkt det blir ute fort.. Man hinner inte göra någonting innan mörkret har lagt sej. Jag kom på att vi har tvätt-tid idag, men jag orkar inte dra igång med det nu. Får bli en annan dag. Man blir lite nedstämd när vädret är såhär, någon som tycker detsamma? Jaja, nu ska jag inte hänga läpp för det!
Jag, Henrik & Mira ska åka ner till Cissi, Tony & Alvar lite senare idag. Dom ska ha "glögg-kväll" & då fick vi inbjudan att komma. Såklart sa jag & jag har även lurat med Henke! Vi får se hur länge vi blir där då jag fortfarande är förkyld & sliten i kroppen. Idag känns det lite bättre för övrigt, men det vänder fort & om jag inte tar Alvedon funkar inte min vardag. Hoppas jag blir bättre snart så jag kan dra igång med träningen igen. Nu ska jag ge 100 % på träning & jag SKA komma i form igen.


Mina händer är snus-torra, någon som har förslag på bra handkräm? Utan parfym, eftersom mina händer svullnar upp & eksemen kommer tillbaka när jag använder sådant.







3 kassaa bilder : )

Jag ska försöka komma på något som jag kan ha på mig nu i eftermiddag. Helst vill jag komma i min rosa älsklings mjukisdräckt, men det skulle nog inte passa : ) Det får bli att dra på sej något liiite finare iaf!


Hoppas ni får en fin lördags-kväll!

PUSS & KRAM

Kommentarer
Postat av: Anonym

decubal ! Finns på apoteket...

2010-11-27 @ 21:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0