3/11



Hej i regnet mina vänner!
"så kankse regnet bara öser ner,
då blundar jag och nynnar på en melodiiiiii,
som handlar om det bästa jag veeeeet"



kankse fel låt-val för idag?

Det har regnat nästan hela natten : (
Urssch, så tråkigt.
Det känns som det kommer regna flera dagar framöver.
Men hoppas det ger sej till senare så man kan komma ut en sväng.

Imorogn drar jag, Lina, Marie & månkan till ullared.
Det ska bli trevligt,
egentligen har jag inte råd..
Men behöver lite diverse "hemma-saker"
så som diskmedel, tvätt & sköljmedel m.m
Hoppas man kan fynda det billigt där.





Hoppas Lina vaknar snart så hon kan komma hit,
men tanke på att hon sov till 14.00-tiden igår så..
Jaja.

Ha en bra dag i regnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0