: )

Godkväll på er!
Jag har precis tagit mej en dusch. Det var välbehagligt då jag fick en liten spya på mej för en stund sedan. Mira har inte spytt på ett bra tag nu men pappa spexade lite för mycket med henne så det kom en liten pöl. Jag badade även med Mira innan duschen. Haha, att det kan vara så kul att bada & plaska? Tur att hon gillar det iaf, det kommer nog snart en tid då hon inte vill bada alls, eller få vatten på huvudet iaf.

Imorgon kommer kanske Emma & Elsa hit. Hade vart roligt att träffa dom, för det var ett tag sedan nu. Blir ju så när man jobbar & har fullt upp med barn osv. Men vi försöker ju iaf att ses innimellanåt.



Emma, Elsa & Mira i sommras.



Nu ska jag göra iordning allt innan läggdags. Mira & Henrik sover redan som 2 stockar. Imorgon är det en ny dag & nya möjligheter : )

PUSS & KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0