FREDAG



Inatt har Mira sovit hos farmor & farfar eftersom jag skulle jobba idag & Henrik fick inte ledigt. Henrik körde upp henne igår redan så vi slipper väcka henne på morgon osv. Konstigt att hon inte är här, vaknade många gånger på natten bara för att kolla till henne men ingen Mira här! Jag saknar henne : )
Det blev en lång kväll igår med inventering, tror ina jag va hemme före halv 11 & då var det bara att slänga sej i duschen. Idag ville jag nästan ringa & sjukanmäla mej så jag kunde ligga kvar i den varma goa sängen huuur länge jag ville, men så funkar det ju inte ! Man går ju inte i skolan mer!

Jag ska få på mej lite smink & Sedan dra iväg, jag börjag kl 9 idag.




Godmorgon!!

HA EN BRA DAG, PUSS & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0