Lördag


Godmorgon på er !

Jag sitter & dricker mitt morgon tee här i mörkret. Mira ligger och leker borta i köket & Henrik sover än, jag tänkte väcka han snart : ) Jag ska nämligen iväg och jobba snart.
Igår kväll blev det chips & en bacardi breezer orange för mej, den är sjuuukt god. När vi var iväg till Karlstad i veckan fick "praktikanten" en cider som var ny & jag kommer inte ihåg vad det var för någon.. Lina, kommer du ihåg? Var det Xider tro?

Nu ska jag hoppa i jobb-kläderna & försöka börja packa Miras väska. Hon ska ju iväg till farmor & farfar och sova över där inatt. Mest för vi skulle få vila & sova ut. Men om jag känner mej rätt vaknar man nog i samma tid som vanligt & undrar vart lilla smulan är.




Ha en bra dag så hörs vi senare under dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0