Lördag



Hur har ni det i snöovädret? Jag & Henrik har precis legat under täcket och myssst massor nu medans Mira sover. Jag har även fått i mej gårdagens mat, mumms! Jag har längtat hela dagen på jobbet att få åka hem & äta. Det är gjrot nu, check! Nu väntar jag tills det är kväll så jag kan laga någon god mat igen. Någon mat-nojja jag har fått. Snön håller i än : )


Jag, Mira & Lina ska åka upp mamma alldeles strax. Mor skuta skulle baka så då ska vi också passa på att baka bullar! Första gången i mitt liv som jag bakar bullar ( förutom hemkunskapen i högstadiet, men det är väl 10 år sedan nu ) Jag måste lära mej att baka då Mira en vacker dag kommer vilja ha mjöl-krig med oss & baka allt möjligt gottigt. Konstigt att man har en mamma som är en super bra kock & en annan kan varken laga mat eller baka kakor. Man har nog fått det där med köksdelen från pappsen! Han är ju långt ifrån super kock men mackor är hans specialare : )


PUSS & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0