Måndag


Då ska vi se vad jag hunnit med idag.

• Ätit en tacos
• Städat undan & damtorkat
• Diskat Miras saker
• Haft strömavbrott
• Duschat
• Druckit tee


Jag sitter nu i min one-piece dräckt som jag fått av syster Lina : ) Den är fruktansvärt ful men himla mysig att ha på sej här hemma! Alltså, inget jag skulle kunna gå utanför dörren med. Mira sover middag & har sovit i ca en timme nu, så snart hoppas jag hon vaknar så jag kan mysa lite med henne. Vi ska gå iväg till Madde & Malva lite senare idag, Mira ska få lite kläder! Wiihoo, vi har fortfarande inte behövt köpa ett endaste klädesplagg till Mira vilket jag tycker är toppen! Vi har fått massa kläder av Malva & som är jätte fina. Tack!!








Jag funderar på om jag skulle iväg & träna idag eller om jag ska vänta 1 dag till, då jag snorar än.. Hmm, ska tänka på saken !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0