Måndag


Japps, Måndag har bara flugit förbi..
Som vanligt med andra ord.
Jag & Milla tog en trip till Cissi för att träffa lill-killen,
även Daniel, Markus & Emelie var där!
Mycket söt pytte-bäbbe : )
Sjukt att Mira varit så liten, går liksom inte att tänka.



Skulle ha tränat idag men Henrik har blivit dålig : (
Spyr, ont i huvudet & mår allmänt piss.
Så han har redan hoppat i sängen,
och då får jag ta Mira.
Kankse kan ta en spring tur när hon också lagt sej.,

Imorgon Tisdag har jag ingenting planerat..
Kanske städa och ta vara på tvätten som jag tvättat idag.
Låter som en bra ide,
men om jag känner mej själv rätt
så hittar jag nog på något annat ist för det : )
Något roligare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0