Söndag,


Godmorgon!
Mira & Jag fick lite sovmorgon, eller jag iaf.
Hon vaknade allt tidigare än mej
men hon är ju så snäll så jag får fortsätta att sova
medans hon ligger bredvid mej och gosar : )
Världens bästa liten!
Gröt har det stått på Miras meny
och jag tänkte käka rostat bröd med marmelad,
så fort hon har somnat vill säga : )





Henrik är på Mantorp och kolla på bilar,
så idag är det min & Miras dag!
Hon är ju förkyld,
men jag får säga att det är mycket bättre idag än vad det var igår.
Såå skönt att hon slipper bli jätte sjuk.
Tät i näsan, snorig & lite hosta..
Blir väl så när det byter årstider osv.
Alla är ju sjuka nu om jag har förstått det rätt : )
Haha, alla utan jag!

Vi ska iaf ta oss en tripp till Gfors är det tänkt.
Så Mira får träffa farmor, farfar, farbröder & faster.
Vi har ändå inget bättre för oss,
tråkigt i Åmål en söndag..

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0