12.25


Ett par dagar utan uppdatering, men har inte haft tid eller något vettigt att skriva om : )
Ett par bilder har jag iaf fått ihop, på Mira såklart.









Jag försökte även ge mej på att ta lite jul-kort men det blev sådär : )
Får ta det senare när hon inte är trött, nu har hon lagt sej för middagsvilan !




I lördags var jag på julbord i Karlstad, närmare bestämmt på Nöjesfabriken & kollade på Starboys ! Dom är sjuukt grymma och roliga. Något jag starkt rekomenderar om ni vill hitta på något kul. Maten är sådär, men killarna är såå roliga så det väger upp !
Efter julbordet åkte jag till Hörnan en sväng där det var lika mycket folk som vanligt. Lugn & fin kväll, mycket trevligt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0