21.33

Heej i kylan : )
Nu är det allt bra kallt ute, hoppas det kommer lite mer snö nu under natten.
Enbart för att det ska bli lite ljusare, då dom ska stänga av strömmen här mellan 06.50-10.00 & det är ungefär precis när jag & Mira går upp på morgonen. Tänder lampan, tänder andra lampan, sätter på tvn, värmer en kopp tee i micron, slår på datorn, går på toa, tvättar händerna i varmvatten osv. Allt man gör har ju med el att göra...
Hur ska vi klara morgonen? !! Tända ljus och mysa.. Men det är ju för sjutton kolsvart ute vid den tiden.
Då till en annan fråga, Hur klarade dom sej förr ? Så jag ska nog inte klaga..

Jag & Lina har vart på gymmet. Jag körde Shape & CX works och även 25 minter på bandet. Skönt att ha rört lite på sej.
Nu blir det sängen : )
Heldag på jobbet imorgon !



PUSS & KRAM, NATTI !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0