lucia..

Idag är det ju 13e December, Lucia alltså : )
Jag & Henrik har varit med Mira till dagis på lussefirande.
Dom större barnen hade luciatåg & vi fick kolla på.
Jätte fina och söta barn !
Självklart fick jag några kort men orkar inte lägga in dom nu, så kankse kommer ett inlägg ikväll med bilder : )
Mira var iaf lilla tomtemor & världens sötaste !
Efter lussetåget fick vi komma med in på pepparkakor & lussebullar ! Härlig frukost : )
Nu ska jag göra mej ordning & dra iväg till jobbet !
Jobbade ju över igår så börjar inte förens 10.50 idag.
Ikväll tänkte jag kolla på Desperate housevifes men ser till min förvåning att det är slut för säsongen & ist är det filmen twilight. Kankse får bli filmkväll då eftersom jag är ledig imorgon : )
Ha en bra lucia dag !

PUSS & KRAM !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0