13.40


Hej i regnet !
Fyy fan vilket väder det är idag, men blir lite deppig. Eftersom alla andra skriver det får jag också göra det, 1 December och massa plus grader & regn och förra året var det snö kaos : )

Jag & Mira tog oss en liten promenix till kyrkan i förmiddags för sång stunden : ) Ganska mycket mammor + barn. Så söta alla små ungar är !! Blev såklart fika efter det och massa bus.
Lina & Tuva kom dom också.

Nu är vi hemma & har precis käkat mat. Mira som är sääämst på att äta, hon tryckte i sej 6 skålar med soppa, 6!!!!! Vi har ganska svårt att få i henne riktig mat, så antar att soppa it is härdan efter.
Det är ju en bra diet ; ) Synd bara att jag äter 2 sorter så kommer nog tröttna fort på den dieten.



bild från google.

Henrik slutade tidigt idag så jag funderar på att åka till Milla på en kopp tee så kan han vara hemma med Mira. Båda 2 ligger och sover just nu, den ena i soffan & den andra i sängen : ) Sötnosar !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0