13.39

Jag älskar min Mira !
Även om hon vart dålig nu i över en vecka så jag & Henrik får vara hemma varanann dag.
Jag & Mira har iaf vart på vårdcentralen idag och kollade så det inte var nn infektion eller virus.
Gall skrek när dom skulle ta tempen i örat & gapflabba när hon fick stick i fingret... Whaats ?
Dom sa det att det var nog första gången dom hade vart med om det, ALLTID var det värt om.
Det var iaf ingenting, utan vi skulle köpa slemlösande hostmedecin på apoteket och hoppas hon blir bättre. 
Dom sa även att det går hosta nu som kan bli väldigt ihängande.
Min lilla gumma ♥
Vi träffade även en gammal tant som trodde att Mira var henne barnbarn som hete Vilde. Bara att spela med & låta henne få tro det, för hon va lite virrig så det är nog borta nu : )
Japp, Miras farmor/mormor Ingrid ( hon ändrade sej lite under tidens gång )
Idag fick jag vara hemma med Mira iaf, så är Henrik hemma med henne imorgon.
Hon har hostat hela natten, så något posetivt är ju att vi får sovmorgon nu mera : )
Hoppas hon blir bättre snart iaf & får komma till dagis och leka av sej med alla små godingar där.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0