16/2


Hej på er!
Jag har absolut inget vettigt att skriva men tänkte uppdatera er ändå.

Jobb 9.50-14.15  & det var super lugnt hela tiden. Då går ju inte tiden snabbare heller. Tills slut kom jag därifrån & åkte raka vägen hem till Mira och faster Marie som var så snäll & hjälpte oss att passa henne idag. Tack! Vi käkade pizza innan hon åkte vidare.

Nu sörrni, nu ska jag måla mina naglar medans Mira sover. Färg, vita? brunt ? svart ? röda ? rosa ? Hmm, visst har man för många nagellack som man inte använder. Men man vill inte slänga dom liksom  : )





Jag längtar tills Limpa kan hänga med ut igen : )
Så vi kan svänga våra lurviga tillsammans!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja är snart på G , ja får väl hyra pumpen lite längre bara ;)

2011-02-16 @ 21:15:49
Postat av: Jonte

Vänta i 6 veckor så gör vi en storstilad trippel comeback :)

2011-02-17 @ 17:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0