: )


bäbis, bäbis, bäbis, bäbis!
Ojjni, idag var ni många som hade varit här inne & kollat. Antar att det är för att ni vill se bild på det nyaste tillskottet, men det får ni icke ! Därför att jag inte har någon bild, men Lina lovade att skicka i morgon. Troligtvist kommer den inte upp här, eller kankse : ) Vi får se på den saken !
Åååh, jag saknar Lina jätte mycket & vill att dom ska komma hem så man får se den lilla tjejen. Mira kommer ju vara en stor kloss nu, & hon har varit lika liten ! Ååh !


Min dag :
Jag & Mira har varit hemma hela dagen, Henrik kom hem vid 9 tiden i morse. Han hade spytt på jobbet så troligvist har han åkt på magsjukan som alla har.. Typiskt. Men han har inte spytt något mer här hemma, men åkt på en jävla förkyldning också, influensa? Alltid är det nåt, eller hur !
Jag & Mira får se till att hålla oss hemma tror jag så vi inte drar vidare sjukdommen som ligger i luften här hemma. Jag som vill till öppna förskolan imorgon på sopplunch.



Kommentarer
Postat av: Elin

Grattis då moster Marie :D

2011-02-08 @ 22:29:37
Postat av: angelina

säg till när de kommer bild! :D

2011-02-09 @ 08:04:52
URL: http://angelinav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0