Fredagsmuuuus : )


Camilla " Idag ska jag & Ebba ha fredagsmus "

Fredag = skit-tv-kväll. Fattar inte varför det inte kan gå något bra på tvn på helgerna ? Nu på veckan är det rätt mycket bra & något utav det kunde dom väl ha kört på helgen.. Om man inte kollar på lets dance, fångarna på fortet, Idol osv.. Men det ät ju bara Fredags kvällen, resten av helgen då?
Jaja, hyr en film ist för att sitta här & sura, tänker väl ni : )



här har ni någon som gör mej på bättre humör !

Henrik drog iväg till garaget när jag kom hem från jobbet & Mira sover som en stock! Jag har gjort varma mackor som blev super goda och nu åt jag lite jordnötsringar. Duschen väntar, men kankse spar det tills i morgon.. LAT!

Imorgon kommer nog Emma, Elsa & Johannes, Månkan, Putte & Tindra, Lina & Danne. Blir lite kalas dags för Mira : ) Ska även höra med Millisen & Ebba om dom har något för sej ! Kommer bli kul, mycket folk på liten plast.


Jobb står på schemat för mej imorgon också, plus att vi ska hinna med att tvätta innan jag åker : ) Oj oj oj, vi vet redan nu att det inte kommer bli någon tvätt tvättad !

PUSS & KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0