gott tee


HEJ!
Om det är någon som undrar vad jag har för mej nu ikväll så dricker jag tee, spelar spel på libero.se & kikar massa bloggar.
Teeeeeeeeee, mumms! Jag köpte nytt nere på Ica här om dagen som var jätte smarrigt, så nu är det ett par koppar om dagen. Vatten i muggen & in i micron i 1 minut så är det klart. Easy & quick!






Imorgon : 
• Karlberg & jobba mellan 11-13 medans pappa passar Mira.
• Hem till Jonte på kaffe.
• Träna !! Finally
• Hem & hoppa i duschen.

Om jag frågar er, vad ska ni göra i morgon? får jag något svar då tro? : )

PUSS & KRAM



Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hej.



Ja ska ner till BVC för att väga & mäta Hailey. Annars e de inte mkt. ;)



Tack för i lördags förresten! Trevligt & komma ut & träffa lite folk. :) Blir lite segt & sitta hemma hela tiden. :P

2011-02-16 @ 23:27:04
URL: http://emiliemimmijohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0