skräcködla



Japp, nu är det lördag. Fredagen svischade förbi snabbare än blixten, som vanligt.. Jag jobbade, gjorde varma mackor & kollade på en läskig film som gick på 3an. Tror den hete vacancy eller something like that. Urssch, jag har blivit en riktig mes-propp när det gäller skräckfilmer.. Förr kollade vi alltid på skräckisar & tyckte mest att dom var löjliga men nu är jag skiiit rädd & sitter på helspänn genom hela filmen.. & kan inte somna om jag inte kollar på något annat en stund innan jag lägger mej..



faktiskt en bra skräckis om jag får säga det.

Nu ska jag göra mej klar för att dra iväg till Säffle för jobb : ) En kort dag blir det idag 10.50-14.20 men det är ju alltid något. Jag jobbar allt jag kan & igår hade jag ett litet möte med chefen och hon berättade att jag kommer få mer timmar framöver då en kollega går på tjänsteledigt & städtanten går i pansion så jag får städet + några timmar i butik och nu under sommaren får jag jobba nästan va mycket jag vill när dom andra ska ha semester. Blir bra det : )
money, money money...




I`m off : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0