söndag



Söndag, söndag & söndag... Varför går veckorna så fort? Snart sitter jag här & Mira har precis haft sitt 2-års-kalas.. Ursch, jag vill att tiden ska stanna upp lite så man hinner med att fatta hur livet ligger till. Ibland när man tänker riktigt mycket & länge kan man inte ens fatta att man har en liten dotter som redan är över 1, inte heller att min underbara syster & Danne ska ha sitt första barn om ca 1 månad..

Jag fick sovmorgon idag, så bästa Henrik & Mira har lekt hela morgonen. Jag gick upp & la Mira för hennes dags-sömn och hoppas på att hon sover ett par timmar. Natten har varit sådär, vi funderar på om hon kommer bli sjuk : ( Hoppas inte. Jaja..



Mitt hår är ett kaos idag, det är värre än vad det ser ut på bilden, undra vad jag gjort i natt : )

Idag var det meningen att vi skulle ha släktkalas för Mira uppe hos mamma, men vi fick ställa in det tyvärr. Anders har magsjuka, mormor var sjuk & Henkes föräldraar ligger i feber. Typiskt, eller hur..
Det får bli nästa helg ist, hoppas alla är bättre då. Kan slå vad om att någon annan är sjuk då.

Kommentarer
Postat av: limpa

vad gör du

2011-02-06 @ 11:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0