Torsdag



Godmorgon mina kära läsare!
Idag fick jag sovmorgon. Henrik är ju hemma än & är sjuk så han & Mira gick upp vid 7 tiden.. Mira har också blivit lite förkyld, hosta & snorig.. Även jag har lite halsont.

Idag var det meningen att jag, mamma & pappa skulle åka ner till Näl, Trollhätttan för att hälsa på Lina. Det är ju besöksförbud på alla avdelningar så vi hade inte fått träffa Tuva ♥, men ta en fika med Lina iaf. Vi bestämde oss  för att inte åka ner nu när vädret är som det är, vi får se om det blir bättre väder imorgon kankse så kan vi ta oss en tur då.

Danne är på väg till Åmål nu för dom ska ju flytta mitt i allt detta här. Så han kommer hem för att tömma lägenheten nu, vi får hjälpa han idag ist då så dom kommer hem till en ny lägenhet : ) Dom har alltså fått sålt deras & bo i en annan så länge tills dom får huset.
Alltid är det något !




Lina & Danne i somras ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0