drömmar & städa



Söndagar är den bästa dagen för min blogg för då har jag alltid mest läsare.. Konstigt, någon mer som har det så? Så idag tänkte jag få in några inlägg ( om ni känner mej rätt blir det säkert INTE så bara för jag säger det )

På tal om något helt annat.
Igår på jobbet satt jag & pratade med mina 3 kollegor om drömmar.. Jag berättade att jag har vissa perioder som man drömmer jätte mycket & konstigt och att jag inte kan sova när det är fullmåne & just nu är jag inne i dröm-perioden. Fia berättade att både hon & hennes dotter hade samma sak och också just nu var inne i dröm-perioden. Sjuukt att det kan vara så, att det troligtvist beror på månen hur man sover.. Min bror Reine var den som berättade för mej att han inte kan sova när det är fullmåne & det var så jag kom på att jag hade samma sak då jag haft perioder då jag inte kunde sova & inte fattat varför, men nästa gång det blev så var det fullmåne och alla gånger efter det.. Knepigt!

,

månen är inget bra sömnmedel.

När Mira somnar ska jag passa på att duscha & försöka städa lite.. Sådär kul söndags-göra, men något som man tyvärr måste göra..

PUSS & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0