en arg Mira


Haha, Mira lekte på golvet & jag tänkte ta en fin bild på henne..





hon märkte att jag hade framme telefonen & den skulle hon ha



hon närmade sej, men nådde inte riktigt



så här arg blev hon när hon inte fick ta den : )

Min sötnos!


Jag stack iväg till gymmet förut för ett step-pass & det var jobbigare än vad jag minns att det var, men kan va för jag inte tränat på länge & att jag inte hade käkat på ett par timmar, men jobbigt var det! & träningsvärken smyger sej redan på tycker jag. Men jag är stolt över mej själv att jag gick dit & ska verkligen försöka komma ivög 2 eller 3 gånger i veckan.

Imorgon åker jag, Mira & Lina till Trollhättan. Wiiiii!


PUSS & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0