näl & mat



Vi är hemma igen & allt har gått bra. Mira var exakt lika snäll idag som hon var igår. Hon charmade alla där nere på Näl med hennes skratt & tjat! Jag tog allt lite bilder men dom ville inte komma över på datorn som vanligt.. Typiskt, när man äntligen orkade fram med telefonen & fota..
Vi åkte raka vägen hem från Näl och skippade Överby & mcDonalds helt. Skönt! Så man slapp äta onyttigt : ) Plus att vihar så dåligt med pengar & har inte råd med massa onödiga saker : ) Så äre när man är mamma-ledig, då är inte kontot laddat med massa cash. Men jag sparar iaf, så lite extra finns det allt !

Nu har vi precis ätit lite mat & jag ska göra mej ordning för ett body combat-pass aka mördar-pass.. Snacka om att det är jobbigt : ) Beror ju helt & hållet på hur mycket man går in för det och jag håller ju på att dö så då jobbar jag nog på bra iaf!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0