onsdag



Godmorgon Onsdag!
Halva veckan har nästan gått & det känns som det bara är måndag. Sköönt att det snart är helg! Jag jobbar på Fredag & nästan inget planerat till helgen.


Jag tänkte berätta om en grej som jag testade för ett tag sedan. Jag köpte den där nya tandkrämen som går på reklamen Colgate Max white now. Jag har testat den braa länge nu & kan säga att den funkar inte. Visst, på den står det att man ska borsta tänderna 3 gånger om dagen med den, men ändåå man kan ju tro att det ska göra någon skillnad även fast man inte borstar mer än 2 gånger/dag. Den kankse funkar om man gör precis som man ska, men antar att det är mer än jag som inte borstar tänderna mer än 2 gånger/dag?



Idag blir det öppna förskolan för oss : ) Jag ska försöka göra mej klar & sedan ta mej ann Mira! Hon har mjukisdräck på sej nu så jag tror jag får byta på henne innan vi går !





Kommentarer
Postat av: SOFIA

Sv: Nämen hej!

Du det är bara bra i metropolen vet du! ;)



Jaa alltså du får ju söka via deras hemsida eller studera.nu.

Behörighetskrav: Grundläggande behörighet samt Engelska B, Naturkunskap A och Samhällskunskap A.

2011-01-19 @ 11:13:17
URL: http://sofiaikarlstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0