sova, äta, städa


Hej på er allihoppa!
Jag har precis fått Mira i säng, det har varit en låååång dag för min lilla tjej. Började med att hon gick upp 5.30 i morse ( natt ) Iväg till Karlstad, sova i bilen & hon charmade alla där på tandläkaren. Iväg till Ikea & hon charmade alla där också med hennes sköna skratt & bibbel babbel. Sov i bilen på väg hem, väl hemma kom jag på att jag skulle till gymmet en halv timme innan. Lina var så snäll & tog Mira eftersom Henrik har garage-kväll på tisdagar. Iväg med Mira, off to the gym, body pump, skjuts för att hämta Mira. Ojjj oj, äntligen sover hon iaf : ) Nu ska jag försöka få ordning här hemma för det ser ut som en bomb släppts. Leksaker, plast, kartonger, Ikea-påsar m.m



Mira på Ikea!

Imorgon drar vi vidare norrut ( ? ) , Trollhättan & Näl intar vi. Mira ska dit pga hennes lite snea tår : ) Mmm, längtar redan tills vi ska äta mat i morgon. Haha, ja är sjuukt hungrig nu & okar inte göra något så jag kommer sitta här med min jävla smörgås om en stund. Typiskt!

Jajajajaja, vi ses.. Eller hörs iaf.

PUSS & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0