tisdag


Jaa, då kan man undra vad jag gör vaken?!.
Mira somnade nämligrn lite för tidigt igår & med det så vaknar hon tidigare. Svårare än så är det inte : ) Hon sover oftast lika många timmar även om hon lägger sej 19.00 eller 21.00. Henrik ligger kvar i sängen & sover så är det min tur att sova imorgon eftersom han är hemma då också!

Idag ska vi iväg till Karlstad, närmare bestämt tandläkaren för Henrik. Såklart ska vi in på Ikea & shoppa loss lite, älsklings-mamma gav oss ett presentkort från Ikea värt 1000 riksdaler i julklapp. Det jag tänkte köpa är:

• Nya täcken ( har tröttnat på dun-täcken )
• 2 nya kuddar
• En svart hylla att ha i badrummet
• Tee-burkar ( att ha lös-tee i )
Leksak till Mira

Det är dom sakerna jag kommer på att jag ska ha, men som alla vet så kommer man alltid ut därifrån med massa saker som man inte tänkt köpa från början. " den kostar bara 19:- , då kan jag ta 2 sånna, osv " Tillslut är vagenen full & konton tömt! Tacka vet jag vårat presentkort!




Hoppas ni får en bra dag!

PUSS & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0