tisdag



Hej på er!
Jag & Mira har precis kommit hem från en trip till Näl & tillbaka.

Idag har Henrik garage-kväll som alla tisdagar & då får jag stå över träning uppe på gymmet. Men så fort Mira kommit i säng ska jag slå på dvd:n & köra zumba läääänge. Imorgon blir edt iaf body combat kl 17.10 & min Henrik skulle gå med till Henrik K & Sandra och hälsa på medans jag tränade. Det gör gott för Henrik att komma ut och gå lite, då han är väldigt bekväm & tar bilen nästan överallt : )
Hoppas Hajir & Marie följer med så jag slipper träna själv! Ska höra med dom senare och samtidigt höra om dom ska ner till öppna förskolan i morgon för sopp-lunch!

PUSS & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0