20.37

REDAG!
& jag är ledig hela helgen ! Det är inte ofta jag är ledig en lördag. Skönt!
Jag har inte så mycket att skriva, jag jobbar & jobbar.. Mina dagar ser ganska likadana ut.
Jag har iaf firat min ledighet med 2 cider, och 3 till ska jag få i mej : ) Hoppas Mira vill ta en liten sovmorgon imorgon så hade allt vart topp!
Det var meningen att jag & Henrik skulle till Liseberg imorgon men tror det får bli nästa helg ist.
Som ni kankse märkt har jag & Henrik börjat ses igen. Men vi träffas och umgås. Vi får helt enkelt se hur det kommer sluta. Det är mycket vi måste reda ut & man får verkligen börja om på nytt. Det är mycket folk inte vet om, som vi får ta oss igenom.. Men tiden får utse, eller vad man säger.
Ha en bra fredag!
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0