8.58


Godmorgon!
Idag är det en såndär morgon som man får så mycket gjort. Mira har fått sovmorgon, frukost, byta blöja (2 gånger för hon skulle skita efter frullen) & bytt kläder. Jag har fått på mej kläder, gjort mej i ordning & till och med hunnit måla naglarna : ) Va på tiden!



Ett rosa nagelack fick det bli.

Jag ska snart köra Mira till dagis så ska jag iväg till jobbet för en hel dag där.
Ikväll blir det matlagning & mys : ) Frågan som vi alltid ställer oss, VAD för mat?  Jag har en hel dag att tänka ut nåt iaf..
Till en annan fråga, varför är det fint väder när man ska jobba ? Igår var jag ledig men var det någon sol då? Njee.. Typiskt! Hoppas det är fint på Torsdag, då slutar jag tidigt.

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0