11.02


Måndag!
Godmorgon på er. Ny vecka, igeeen. Jag förstår inte vart dagarna tar vägen ?
Jag har haft en jätte bra helg. Fast jag har saknat Mira jätte mycket som varit hos Henrik sen i Torsdags. Det var underbart att få se henne igår när hon kom. Jag fick världens största myskram & leende! Hon var uppe till 22.00 typ & sov till 8.30 i morse. Min älskling !

Gårdagen spenderades nere hos Malin som var bakfull : ) Sköönt att inte vara i samma sits ! Hon berättade om lite bravader som hade hänt men hon hade faktikst varit ganska lugn på lördagen. Vi hade en personlig kock på plats som lagade jätte god mat till oss !

Jag & Lina ska ta en lång promenad upp till mamma nu om en stund : ) Jag ser att det inte blåser idag så hoppas det är lika skönt som det ser ut !





älskade Mira ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0