19.57


Jag älskar min Mira : )







Janii, nu sover gumman gott & jag ska dricka tee.
Jag försökte agera hemmafru förut och skulle ge mej på att laga lasagne för jag var jätte sugen på det. ( riktig lasagne helt själv utan sån där mix ) Tror ni det blev bra? Haha, nej det blev det inte. Slutatde med att det osade bränt & jag hade gjort det man inte ska göra, avsluta med pasta-plattan.. Haha, det är inte meningen att jag ska stå i köket. Konstigt när man har en mamma som är kock.

Jag & Mira, Lina, Danne & Tuva, Marie & Didrick och Mamma gick till mormor förut. Ingen mormor där så jag fick susa iväg för att hämta henne hos en tant. Till slut kom vi in & det dukades upp frallor, pålägg, dricka, kaffe, kakor & bullar : ) Jätte kul ! Mormor blev så glad över att Didrick var med så nu lever hon nog lite längre.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Aa verkligen. Man får nog passa på & va ute när solen kikar fram. ;) Läste på nätet att de ska bli kallare igen. :/ Men får hoppas de inte blir så. ;)

Ja de vore trevligt & träffas ett par stycken. :)

2011-03-21 @ 21:33:58
URL: http://emiliemimmijohansson.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Aa verkligen. Man får nog passa på & va ute när solen kikar fram. ;) Läste på nätet att de ska bli kallare igen. :/ Men får hoppas de inte blir så. ;)

Ja de vore trevligt & träffas ett par stycken. :)

2011-03-21 @ 21:35:29
URL: http://emiliemimmijohansson.blogg.se/
Postat av: Marie L

De var väldigt kul, och Didrick var supernöjd! Han berättade om fikat och om sina tremänningar och självklart om gammelmormor för Tomas när han kom hem, munnen gick i ett och med ett stort leende på läpparna! :D Jag håller helt klart med mimmi och vi pratade ju med om de igår så vi får ta å ses snart på en fika, och kanske en promenad? :) kram

2011-03-22 @ 11:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0