22.03


HEJ !
Min dag har varit helt perfekt. Fina vänner & min älskade familj har gett mej jätte fina saker.
Tack Lina & Daniel, Mamma & Anders, Pappa, farfar & Ann-Marie & världens bästa granne Kaj ! Vad hade jag gjort utan er ? ♥



Damsugare av Mamma & Anders



Kaffebryggare av pappa



En stekpanna av Lina & Danne



2 rosor & Aladdin av Kaj

Den bästa presenten jag kunde få är att Mira har börjat tagit sina första steg : ) Hon kan ta flera stycken i rad & hon tycker att det är sååå kul !
Jag blir så stolt av att se min lilla lilla flicka bli så stor. ♥
Imorgon åker hon med Henrik & är med han i över 1 vecka så när jag ser henne nästa gång springer hon nog ! Jag ska alltså klara mej utan Mira så länge. Vi får se hur det går..
Saknar henne redan !

Tack för alla grattis sms, samtal & facebook!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0