fika hos farfar


Jag & Mira åkte med till farfar ( min ) för lite fika & välkomnande till världen för Tuva : ) Mira bara härjar & härjar. Hon är så aktiv så jag vet snart inte vart jag ska ta vägen, ska bli så underbart skönt när hon kommer in på dagis så man slipper gå varandra på nerverna här hemma & hon får leka av sej med andra småttingar.





Mira satt sådär gott hos gammel farfar!

Välling ville hon inte ens ha idag så det var bara att lägga henne i sängen & hon somnade som en stock direkt! Som Henrik sa idag "Vi har nog inte gjort något bättre än när vi testade 5 minuters-metoden" Hon säger knappt ett ljud & man kan lägga henne när som helst! Hela kvällen har man fri. Så det rekomenderar jag, om man klarar av det. Jag hade aldrig klarat det själv säger jag bara.

Jaja, vad gör ni ikväll ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0