lördag



Nu är det helg!
Idag ska jag dra iväg till Säffle för att jobba men jag börjar inte förens 10.50 så jag har gott om tid på mej. Känns liet onödigt att åka & jobba för 3 ½ timme egentligen men jag har inget bättre för mej.
Idag var jag sjuuukt trött när jag vakande, eller rättare sagt när Mira vaknade. Hon vaknade 6.00 första gången ! Lite välling så sov hon till 8-tiden. Konstigt att jag var trött eftersom jag kom i säng i tid igår.
Tee & jag blir lite piggare.





micro-varmt tee !

Gårdagens eftermiddag/kväll spenderades hos Lina & Tuva med Josefin & Mariie. Jätte kul att se dom, blev som vanligt baby-snack & även en pizza. Mira härjade precis lika mycket som vanligt & somnade gott til en flaska välling när vi kom hem.

Ha en bra dag i solen : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0