söndag



Det är roligt att jag har så många trogna läsare som är inne varje dag & kollar om jag mot förmodan skulle uppdatera. Så nu ska ni få er lite att läsa. Inget roligt, men ändå.

Det känns att det börjar dra sej mot våren nu när det är soligt & fint hela dagen. Snön har börjat försvinna & det gillar jag skarpt! Dock sladdade jag & Malin runt ganska bra förut när vi tog oss en promenad i gympadojjorna : ) Så all snö & is är inte borta.
Imorgon är det måndag, ny vecka & nya tag så att säga.
Inga direkta planer för veckan som kommer mer än att jobba torsdag & lördag.
Skulle även behöva färga håret, men vad för färg?

Jaja, detta är vad jag hade att berätta för er nu. Kika in imorgon så kankse jag ger er ett inlägg då också : )

Puss & Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0