min dag



Min blogg ligger under reperation för tillfället. Undra vad som hände med den igår ? Jag ska fixa ordning något annat än det här, men inte nu.

Idag har jag haft en bra dag! Soligt, mysigt & bra sällskap.
Jag & Mira gick till Lina & Tuva i förmiddags. Vi togg en promenad i solen, Ica & hem för matlagning. Spagetti & bacon, jummi ! En liten sväng till cafet där storebror Patrik var. Madde kom & mötte upp oss och vi gick vidare mot dagis & sedan hem till Madde & Malva. Barnen lekte & masa som vanligt. Till slut fick vi packa ihop och gå hem. Väl hemma var möttes jag av tvätten som skulle tvättas så det var bara att ta Mira på armen & en Ikea-påse full i smutstvätt & gå ner. Inte nog med det, Mira passade på att bajsa där nere. Upp & byta blöja och jag skulle vara snäll mot henne så hon fick gå utan ett tag, va händer då? Jo, hon kissar på golvet.. Hon fik välling & somnade som en stock iaf.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0