20.30


Åh min lilla gumma!
Nu sover du gott i sängen, helt utmattad efter en dag på dagis & med mormor. Mira är så duktig på dagis så jag har fått lämnat henne både igår & idag ensam. Min duktiga tjej !
Jag har jobbat hela dagen och det har gått suveränt, jag var på topp-humör! Kan vara för snälla Andreas körde mej till jobbet i morse, även hemfärden var med honom. Tack !









Ser ni världens sötaste tjej? : )

Jag sitter och kollar på så ska det låta, haha. ! Trist med fredagar, iaf om man ska upp pisstidigt för att jobba. Egentligen borde jag gå och lägga mej nu så jag är utvilad.
Imorgon blir det nog ganska hektiskt på jobbet för det är ju marknad i Säffle : ) Men hoppas det blir kul & att kunderna är lika snälla och glada som idag!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: .helena.

va fina ni e!! =)

hoppas allt e bra!

kramkram!

2011-05-15 @ 17:01:57
URL: http://lifeofhellheda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0