20.54


Dåsåå mina vänner!
Jag har precis kommit innanför dörren. Har varit med Madde på MaryKay-mässa här i stan. Mycket bra produkter till högt pris. Jag köpte inget idag för jag ska ha ett sånt hudvårds-party här hemma om ca 2 veckor så jag får vänta tills då isf! Det blev även en kopp te hos henne & massa tjat : )


Min underbara Mira, som ska börja på dagis på Måndag!! Tänk va fort tiden går. Jag vet att allt kommer gå super bra & hon kommer trivas utmärkt. Hon kommer vara det där barnet som skriker när hon ska hem ist för när hon lämnas : ) Det blev örnäs dagis, nära & bra, nära naturen, djurparken & badstranden !

Nu blir det jobb för mej Torsdag, Fredag & Lördag så Mira är hos Henrik. Hon kommer till mej på söndag igen! Jag saknar henne redan men dom dagarna utan henne kommer gå så fort så innan jag hinner blinka så är hon här hos mej igen.

Nu blir det någon mat eftersom jag inte käkat sedan 11.00 snåret..

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0