21.04



Ojsan hoppsan, Idag har ni vart många som vart inne och kikat. Tyvärr har jag vart dålig med bloggandet ett tag, men jag känner inte att jag har något att skriva om. Eller inget vettigt iaf : )
Men jag ska försöka klämma in något nu.
Dagen: Började med frukost som vanligt till Mira, mej & Andreas. Skönt att äntligen fått lite rutin med frukost till oss alla. Mira sov middag vid 12-tiden & även jag slumrade till på soffan. Tog bilen ner till Josse som är hemma i stan, hon ville träffa lilla Mira : ) Prat, kladdkaka-bakning & Lina och Tuva kom förbi. Ica & handlade mat, Andreas skulle promt ha nåt jävla kött för 100 spänn och jag får lov att säga att det smaka mycket bra även om jag var skeptisk mot priset. Mira somnade vid 7 & vi fick i oss maten ! En dusch har jag hunnit med & nu ska jag krypa ner under täcket och kolla på p.s i love you !





Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0