19.14

Hej allihoppa !
Vilken trist dag det har varit idag. Grått & mulet hela dagen lång så man har inte velat gå ut pjamasen.
Jag & Mira har vart hemma förutom en sväng på stan, vi fick handla lite mat : )
Hem och tilllagade korvstroganoff med ris. Det blev så himla gott! Har inte lyckats med det dom senaste gångerna men idag blev det perfaa !
Mätta och belåtna så hoppade vi in i duschen, då Mira vart sjuk och inte badat/duschat på ett par dagar och imorgon ska hon ju till dagis !
Snart är det helg igen, vi har inga planer mer än jobb för min del. Men det blir iaf lugnt ! Godis, dricka, film & mys skulle jag tro på. Låter bra det tycker jag.
Tee & en kaka från gårdagens mässa blir det nu : )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0