12.33

Jag vet, det är långt kvar tills Julafton för vissa men i mina ögon är vi snart där & även inne i Januari. Meeeen, jag har kommit på världens bästa julklapp till lillasyster Lina ! Jag ska fixa & trixa lite innan den/det kan göras, men det ska bli av iaf :)
Jag har jobbat idag & nyss hämtat Mira på dagis, så nu sover hon gott !
Jag själv sitter med en kopp tee & har käkat några riskakor.
Jag SKA verkligen försöka bli bättre att inte äta godis på veckorna ( normalt äter jag godis/godsaker varje dag ) så ist för godis får jag ta något annat som kankse är snäppet bättre !
Efter Mira vaknat ska vi ut på stan och få lite ärenden gjorda. Handla, köpa kuvert & posta brev.
Hem & laga lasagne efter det !
Igår tog jag & Lina 2 pass på gymmet ( ett enligt Jonte !!!! ) & Idag blir det 1 eller 2 st. Får se på tiden hur vi hinenr med det. Så skönt att vi inte har lagt av och att vi fortsätter köra på. Även om man får ta det när man har tid. Det är ju inte bara att dra iväg nu när man har barn, hus, bil, tvätt, städ, jobb, eget företagt osv. Nu pratade jag självklart om både mej & Lina i meningen innan !

Pusss !

Kommentarer
Postat av: lina

Wiihh nu blev ja ju hur nyfiken som helst :) hihi .. ja och inte bor i 1.5 med killen och får matlådor av mamma :)

2011-10-13 @ 13:07:41
Postat av: Jonte

1+1 är inte 3, alltså 1 pass... Jag trodde att man kunde sticka iväg när som helst o träna när man har bil :P

2011-10-13 @ 21:33:13
Postat av: Anonym

1+1 är 2 för den som inte kan räkna :)

2011-10-14 @ 12:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0