21.44

Godkväll på er!
Jag har haft fullt upp hela dagen idag. Vaknade, frukost till Mira, på med kläder på Mira, kläder till mej, borsta våra tänder, borsta Miras hår ( som jag MÅSTE göra varje morgon, annars goes she crazy ), packa på med ytterkläder, snutt, tutte & dockan glömmer vi så bara upp för trappen & in igen då jag även kommer på att jag inte ska hem efter jobbet utan direkt till gymmet så bara att packa väskan, iväg till dagis, iväg till jobbet ! & detta på under en timme.. Men lär sej att vara snabb när det ska sovas 10 minuter extra !
Jobb, jobb, jobb & sen iväg till gymmet där Lina var och körde ett extra pass, alltså 3 för hennes del & 2 för mej. Riktigt skönt !
Dagen har alltså gått i ett, men äntligen är jag hemma & har fått duscha och lite mat i magen.
Jag ska lägga mej nu & vänta på nästa dag !
Ha det så bra : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0