22.10

T I S D A G !
Dagen som började så bra.. Det gick över ganska fort, eller när jag närmade mej Charlottenberg & jag kände på mej att jag INTE skulle hitta dit. Självklart blev det ju så, slutade med att jag var ute på nån jävla grusväg & var helt fel. Men jag kom bara 10 minuter försent.
Alltså, 12 eller 13 mil på 2 timmar & 10 minuter! HAHAHA : ) Jag ska aldrig mer nåååågonsin sätta mej i en bil och åka någonstans dit jag inte vet vart det ligger. Det är en sak som är säker!
Pga den lilla extra roadtrippen fick jag unna mej lite på hm, då systembolaget där ligger inne i ett shoppingcentrum.
Köpte mej 2 tröjor/tshirts & 2 pack leggings för endast 110:- ! Är det någon som kan hitta saker billigt så är det jag.
Nu blir det natten för mej, upp & hoppa i morgon och åka lilla bilen till Säffle.
Puss & Kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0