15.32

ONSDAG!
Jani, idag har jag käkat hela dagen.. Började med knäckebrd till frukost, men smakade lite på Miras macka & hennes yogert, en ( BARA 1 ) godis efter det men ändå var jag sugen på något så jag fick gå till frysen och ta lite glass till mej & Mira. Jag som absolut inte är ett fan av glass, och som vanligt var det inget vidare gott heller.. Jag är fortfarande sugen på något men vet inte vad.. Så jag har precis lagat & käkat mat. Köttfärssås & spagetti! Det blev gott & Mira åt hon med : )
Här är dåliga bilder på dom senaste dagarna !
Mira är en linslus & tycker det är sååå kul när man har på camen : )
Nu ska jag ladda för ett pass på gymmet med Lina. Eller ja, om ca 1 timme typ.
Ikväll tror jag vi åker upp till Kristinebergskolan och konstgräset för att kolla på Henkes småsyskon som är här och spelar fotboll !
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0