22.31

Godkväll : )
Klockan är alldeles för mycket för min del e
gentligen men jag ska strax hoppa till sängen.
Jag har jobbat både idag & igår så har inte hunnit med att sitta vid datorn. Och när jag inte jobbat har jag vart hos Lina & Tuva typ hela tiden. Lagat mat, vart i Säffle på erikshjälpen & solat, tränat, vart sällskap över en pizza, gjort en misslyckad kladdkaka, legat i soffan & lekt med Mira. Det är mina 2 senaste dagar i ord.
Imorgon ska jag jobba 08.30-20.30, alltså 12 timmar.. Men Henrik sa nyss att han skulle överraska mej med tacos när jag kommer hem !! Wiiie, då har jag nåt att längta efter.
Plus att jag är ledig i helgen, det var ett tag sen nu som jag var hemma på en lördag ! Ska bli så underbart skönt ! Hoppas såklart på sovmorgon : )
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0