060412

L Å N G F R E D A G !
Hur mår ni ?
Jag mår fortfarande sådär. Hostar sönder min hals & mina lungor, tät i näsan som varvar med snorighet, ingen lukt eller smak. Så nu sitter jag och äter tortilla chips med het salsa sås så jag iaf känner den starka smaken :)
Haft en bra & lugn dag fast med dåligt väder. Kallt, snö, regn... Kul..

Ser ni mitt långa hår ?
På Onsdag ska jag iväg & klippa mej !! Hihi, är lite nervös. Eftersom jag aldrig klipper mej hos frissan.
Hur ska jag göra ? För jag har iaf bestämt mej att det ska hända något med mitt hår. Jag var inne på en lång page, men jag vet inte om jag vågar. Vi får se hur stor förändring det bli !
Mira är hos farmor & farfar då jag ska jobba i morgon och Henke antagligen ska till Elmia.

Resten av kvällen ska spenderas i soffan men något kasst program som går på tvn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0